Basket case.

Det var hur mysigt som helst ute hos H & K igår men kylan hade vi kunnat hoppa.. =)
Vi påbörjade också ett Harry Potter maraton som tog slutade 45 min in i filmed när D somna.. haha
Dagen till ära vet vi inte riktigt vad som händer än, disken väntar & S.E kommer väl så fort hon är klar med träningen..
Suck då ska man börja känna lite ångest över det också, måste ta tag i mitt gymkort nu & pallra mig dit..
Har dessutom snöat in mig lite på den här planen om att spela basket igen.. haha
Undra hur fan det ska gå till, men jag har ju längden till min fördel, kanske skulle göra slag i saken & börja träna det alla redan tror att jag tränar!?? hmm
KickBoxning hade ju annars varit något men det finns tydligen bara i Linköping.. suck

Kommentarer
Postat av: Anonym

här kan du börja träna om du vill PRIMATE LOUNGE ligger i norrköping najs för kickboxning mma och bjj

2010-01-12 @ 15:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0