12.50 100113

Sitter med en chokladfärgad toning i håret, S har precis sköljt ur sin, andra kaffekannan är påsatt & så fort håret är klart ska väl naglarna fixas igen, om jag bara får tummarna ur!.. =)
Så tråkigt att göra på sig själv när det tar dubbelt så lång tid..
Annars är det jobb som gäller ikväll & antagligen en tidig stängning då januari är en riktigt rötmånad för krogfolk! =/
Blää..
Morgondagen ser ljus ut än så länge, L´s katt ska kastreras på morgonen, håret ska klippas kl 10 & sen kanske man ska försökta ta tag i en liten turbostädning inkl. tvätt!..
För er som inte vet, HATAR jag att städa, svårt att tänka mig något som skulle vara tråkigare men men ,någongång kanske jag måste göra det utan tjat också...! hihihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0