Sugar rush.

Sitter uppe hos L just nu & väntar på att D ska se klart stafetten så vi kan gå hem & få i oss någon macka eller något iaf...
Magen skriker, spec efter allt kaffe, godis & en hel skål med popcorn!
Konstigt egentligen att ju mer godis & sött du äter ju mer hungrig blir man sen när sockerkicken lagt sig!?
Why?
Annars hitta jag en massa fint på stan idag, lägger upp en & annan bild imorgon..
Bokrean börjar nu också, 00.01 inatt öppnar de upp Linden i 1½ timme!
Yeees!
Någon som ska dit?
Själv väntar jag faktiskt tills imorgonbitti med mitt bokshoppande..
Det blir med all säkerhet några stycken, bl.a Stephenie Meyers "Twilight" böckerna & några andra jag hittat i reklambladen.. =D
Sweet dreams!
Xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0