OS...

Det är OS feber här hemma, vilket jag verkligen inte såg framför mig för bara en vecka sen.. haha
Tyvärr fastnar man & nu sitter vi här bänkade varje kväll & ganska sent in på nätterna!
Igår var jag t.ex vaken till 2, kunde ju inte missa damernas curling..!?
Tacka vet jag repriserna då jag ska jobba ikväll!.. =D
Får väl se vilket drag det blir på Harry´s ikväll, hoppas på en del nu när det ska sparas till Thailand!
Men ska nog inte vänta mig för mkt ändå, får ta igen all dricks när våren börjar närma sig..
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nu snöar det dessutom igen utanför mitt fönster men, på gården ser man ändå hur det har börjat töa..!
Guuud vad jag längtar efter lite solsken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0