I need my light..

Var är våren?
Var är solen?
Var är känslan?
Wääh, nu har jag tröttnat riktigt ordentligt på den här snön, ni förstår nu snöar det IGEN här utanför & de två senaste nätterna har det varit upp på 22- ute...
H & K var här igår på  kaffe & nybakad smuldegspaj med äpple & vi kom in på Thailand igen!
Sitter & kollar resor nu inför nästa år allihop men tror vi är ganska överens om att vi skulle kunna åka imorgon egentligen haha om pengarna fanns.. =D
Gud vad jag längtar!
Jag är en av de 100 tusentals svenskar som behöver min sol & ljus lite längre än till fyra på eftermiddagen, behöver få komma ut i luften utan att för den delen frysa arslet av mig eller klä mig som en michellingubbe.....
Klart, för stunden blir ju vardagen lite ljusare med Sveriges 7 medaljer i OS & fler ska det banne mig bli! =D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0