Dreamcatcher.

Det är numera med skäckblandad förtjusning jag somnar på kvällarna & vaknar på morgonen..
Brando har sin lilla del i det, då man aldrig riktigt vet om man ska vakna upp i hans dregelpöl eller om han rent utav varit lite hungrig på natten & tagit en tugga av ens ben eller någon annan för honom värdelös människo lemm..! =)
Men den största anledningen till detta knasiga inlägg är pga den senaste tidens märkliga drömmar..
Häromdagen drömde jag att jag var världsstjärna ute på turné 300 dagar om året, jag hade en staff på över 50 personer & livet lekte, det kan jag lova..
Sjukt hur stor jag var, vakna dock av att B gömde sig under täcket med tassarna över huvudet!
haha
Förstår honom då jag efter eget uttalande med tanke på uppväxten i min familj måste vara antingen tondöv eller adopterad.. =D
Aldrig hört mig själv sjunga men skulle väl inte riktigt tro att det är något jag vill göra heller.. haha
Igår drömde jag däremot att jag var stylist åt Hollywoods cremé de la cremé, något jag faktiskt skulle kunna se som en riktig dröm & något jag vet att jag kan!..
Hmm Någon som är drömtydare här?
Varför drömmer jag sånt här egentligen?
Är det bara drömmar, handlar det om att jag är så less på mitt riktigta liv eller har jag gått & blivit sanndrömmare som min pappa så snällt sa att han inte hoppades på..???!
TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0