You belived in me..

Jobb, Jobb, Jobb...
TshirtStore 16-19, väldigt oplanerat!!
Men så blev det & så får det vara.. =D
Mycket folk på stan kan jag lova men här inne är det ganska soft, lyssnar på Renegade Five & viker tröjor!
Leker lite med presentsnörena också imellanåt.. Galet spännande!
Efter jobbet väntar gymmet & jäkligt hård träning..
Det gäller att hålla igång nu sålänge jag fortfarande tycker att det är kul, dock känner jag nog att det måste börja hända saker snart annars blir jag knäpp!!
Platt mage, tight rumpa, definierade armar/axlar & slanka spiror?
Heeellooooo???!
Vad händer annars denna "lill´lördag"??!

loooove

Kommentarer
Postat av: Daniel Renegade Five

Hej Kul att du lyssnar till just våra låtar när du viker tvätt. :) Slutet på januari släpper vi nya singeln så hoppas du kommer gilla den också.



Mvh Daniel Lead Singer Renegade Five

2010-12-17 @ 10:59:16
URL: http://www.renegadefive.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0