I will get my money back, I promise you that!!

Stunden är kommen!
Jag pyser ner mot Ystad för andra gången det här året.. buu (jag är sämst, I know!)
Om bara SJ tillåter vill säga, tydligen en timme försenat redan som det är från Stockholm!!
Jävla skit.. VARJE år blir det såhär, spelar fan ingen roll om det är vinter eller sommar!
Är inte AC´n paj & tåget nästan brinner upp så är det för kallt & något annat slås ut eller blir kaos..
HATAR på riktigt den svenska spårtrafiken! Hur jävla svårt ska det vara?
VARJE år är vädret såhär & varje jävla år är det samma visa...
När fan ska ni lära er?!
Stäng ner skiten istället & skärp till er!

Ooooh Heja Heja, nya bud från SJ..
70 min försenat från Sthlm & vi landar i Lund 01.04.. I LUND!
Vad fan hände med Ystad?
Ta er i RÖÖÖVEN säger jag bara...
Shit vad osunt det här är för mitt temperament!
Ska man behöva få en hjärnblödning såhär precis innan jul?
FUCK OFF & DIE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0