I guess I just got lost..

Hahaha Fick världens gulligaste kommentar av F på min önskelista..
FT skrev hon!
Klart jag önskar mig en massa Filippa timmar, men det gör jag inte bara till jul ju.. =D
Saknar er galet men nu kommer jag jäklar snart!!

Utbildning på Harry´s idag igen då..
Hmm undra vad de ska hitta på med denna härliga vinter dag!
De andra kommer få sig ett gott skartt iaf, råkade visst somna med nytvättat, uppsatt hår igår efter träningen så numer ser jag ut som ett troll..
Och då menar jag verkligen troll i sin fulla benämning sålänge det kommer till håret! =D
Söt som aldrig förr.. haha

KÄRLEK på det!

Kommentarer
Postat av: Filippa - mamma till Liam

Bra :) Det gillar vi!!

2010-12-09 @ 21:42:18
URL: http://liamochvi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0