I feel that I should go and play with the thunder..

Magsjuke symptomen har övergått i galet seg skallebank! Buu
Shepard tofflorna har åkt på & det ska snart vankas lussekatts bak här ute i Kolis..
D racar runt på nya fyrhjulingen utanför & jag har en känsla av att han tror att han är kung här ute i skogarna just nu!! ;D
Humöret lutar fortfarande åt surfi**a men det börjar bli bättre..
Jag lovar!!!

Ikväll blir det desstom jobb på Harry´s från 18..
Vi får väl se hur det blir med drillen, Torsdagen var inte kartig om vi säger så!!
Kanske ska försöka hålla mina gäster så nyktra som möjligt så länge det går...
En klatsch på rumpan & ett frieri är tyvärr inte samma sak som dricks, även om vissa tycks tro det!
INTE uppskattat!!
& risken finns dessutom att man åker på en hyffsat rak höger av bara farten när man gör så som gäst..
Jag skyller helt & hållet på mina reflexer, de reagerar väldigt fort ibland! ;D hihihi
Stackars kille, tror han såg stjärnor & bara ville gifta sig ännu mer efter det...

l.o.v.e

"No sleep
No sleep until I am done with finding the answer
Won't stop
Won't stop before I find a cure for this cancer
Sometimes
I feel I going down and so disconnected
Somehow
I know that I am haunted to be wanted" 
In the shadows

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0