Christmas list..

När jag för en månad sen tyckte att jag inte önskade mig ett skit i julklapp tror jag ärligt talat att jag måste haft hjärnsläpp eller något..!! Men en stor PUSS från min älskling vill ja i allafall ha..=D
Det finns inte en möjlighet att jag inte skulle önska mig något, gud jag är ju som om jag vore 10 fortfarande!! ;D
Visserligen önskar jag mig mest grejor som jag kommer få ge mig själv någon gång framöver eller iaf önska mig i resten av mitt liv..
But Hey! En flicka måste väl få drömma??!

* Iphone 4
* Pengar
* Balenciaga väska
* Resa till New York (jaaaa tack!)
* Brian Atwood pumps (gärna nudefärgade slingbacks med peeptoe)
* PT "timmar" (PAPPA!!?)
* Ansiktsbehandling
* Presentkort på Skin & Beaty (vågar jag nämna att det är till ett återbesök av visst slag?!)
* Tandblekning
* HUUUUUUND!!! =D Voov vov
* Missoni klänning (Mamma du vet vad jag pratar om!)
* Acne jeans
* Boken "Alexander McQueen: Genius of a Generation" av Kristin Knox
* Vintage Baseball jacka

Räcker det?
haha finns nog några fler önskningar på lager men mest av allt önskar jag mig själv & mina nära & kära lycka, kärlek, hälsa & framgång för vad skulle jag vara utan er?!



Kommentarer
Postat av: Filippa

FT (filippa timmar)

2010-12-08 @ 19:24:00
URL: http://liamochvi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0