This months color is.... Mm Marabou



Så var det med det, lite blonda slingor, chokladbrun färg & resultatet är lite ljusare än förut, lite mer rött & nu ser allt fräscht ut igen.. Muums
Blev dock lite mörkare än jag trodde det skulle bli, aja hemmafärgning är väl alltid hemmafärgning, förbannat glad är jag iaf det inte blev orange eller något liknande!! =D
Vad tycks?
Skulle gissa att de flesta av er tycker jag ser precis lika dan ut som innan.. tss
Bjuder iaf på en bilder här under som är tagen i september förra året för er som minns, det svänger fort för fröken Fischer när det kommer till hårfärgen!!
Förvånad över att håret faktiskt sitter kvar överhuvud taget på mig..


Kommentarer
Postat av: Filippa - mamma till Liam (ny bloggadress!)

Fint det blev gumman! :)

2010-08-03 @ 09:35:43
URL: http://liamochvi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0