Talking to the mirror..

13 jävla timmar har jag sprungit på Harry´s idag...
Japp 13 timmar var det & shit vad jag har testat mina egna gränser mer än en gång idag!!
Har varit en jäkligt intressant dag & jag är fantastiskt nöjd över vad jag har presterat..
Nu efter, med några öl i kroppen & tanken om att jag faktiskt ska gå upp igen om lite mer än fyra timmar gör mig skakad men manar mig ändå vidare i livet..
Imorgon ska vi nämligen till Astrid Lindgrens värld & busa runder med kidsen!
Skojar inte, jag är 22 freaking jordsnurr & japp jag ser fram emot det som inget annat..
Ska bli riktigt roligt, tröttsamt, men roligt!!
Bena kommer skaka, huvudet kommer balla ur & kroppen kommer skrika men dit ska vi iaf, kvart i nio ska vi stå beredda på stationen här i Norrpan för ett riktigt sondagsäventyr..
Heeeeja Heja! =D

GRATTIS ska jag också säga till min älskade Sanna..
Du är det absolut bästa & idag fyller du halv tant dessutom! ;P
Älskar dig, jag menar vad vore Norrköping & mitt liv utan dig?!
Världens bästa Sanna, vad skulle jag göra utan dig?!
Hoppas du får en jätte bra dag, det är det minsta jag önskar dig!!!

l.o.v.e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0