Nine Hours..

Det är en sådär nio timmars dag i butiken idag..
Hallååååå!! Jag väntar ju på er.. =D

Gårdagen var grymt soft, lite meck med bilen så nu funkar den finemang, naglarna (gelen) löstes bort & jag fick ett skönt paraffinbad för händerna & lite fint lack, sedan åkte vi mot Linkan för att hälsa på L & F, grilla lite, spela Bluff & Buzz & busa med E..
Riktigt nice!
En lite grej bara, åk ALDRIG i baksätet på en peugeot 206cc när du är över 180 cm, det är nercabat & rutorna är uppe..
Nackspärr, brus i örona & dreads i håret!!! Buuuu
Så jävla illa, det kan väl visserligen funka om man kör i max 50km/h hela vägen men inte & då menar jag verkligen INTE när man åker i 120km/h på motorvägen i 30 min...
Brus, bruuus, bruuuuuuus....

5 nya prints har btw kommit till butiken idag!
Weeeelcome..

Kommentarer
Postat av: Saidvilje

Good contents! fors as well as youngsters. Most effective website I have visited so far. Congratulations!!!!!

2011-03-17 @ 12:14:30
URL: http://saidvilje.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0