Crazy morrning..

Turbulent morgon då jag säkerligen skulle sova nu om det inte var så att jag fick gå upp halv sju för att parkera om bilen, efter en tur i den friska luften vaknade jag såklart till liv & satte mig för att titta på Twilight när F ringde & fråga om jag kunde jobba..
Kontetan av det här är alltså att jag nu står nere på Tshirt Store & kränger tröjor hela dagen!! =)
Så livet kan bli sådär hux flux..
Nu står jag alltså här & spanar på er som går förbi, lyssnar på Robyn, försöker vakna upp ur min koma & undrar hur jag ska få tag på lunch sen!! hmm
Långt pass idag mellan 10-19 så jag förväntar mig gott sällskap..
Kommsiii kommsiii..
l.o.v.e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0