Scars..

Jag som skulle vara hemma & ta det lugnt efter jobbet både i fredags & igår..
haha fan vad dålig karaktär man han! =)
Men i fredags fick jag inte vara hemma ändå till slut & igår palla jag bara inte sitta här på röven & vänta ut tiden..
Kvällen blir ytterligare a night on the town, eller iaf en kväll uppe på Vilbergens bowling där årets krogbowling äger rum!
Med andra ord blir jag nog sängliggandes hela dagen imorgon haha oavsett hur lugnt jag tar det idag..!?
Kanske ganska tur att det är tisdagen som blir en dubbeldag i arbetets tecken & inte morgondagen!!!

För övrigt har jag en väldigt dålig dag av olika orsaker, eller snarare en speciell..
Ledsen & besviken men det är väl så livet ska va?
Motgångar & medgångar..

Cause you're drowning in the water
And I tried to grab your hand
And I left my heart open
But you didn't understand
Go fix yourself

I can't help you fix yourself
But at least I can say I tried
I'm sorry but I gotta move on with my own life....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0