In the middle..

Har inte riktigt haft lust att skriva något nu på ett par dagar men så är det..
Kul att så många har läst men ingen har kommenterat!?
Idag håller vi iaf på & städar lite nu innan jag börjar jobba igen..
Har dock tröttnat för jag & D har inte riktigt samma syn på hur en stilren, fräsch & bra lägenhet ska vara! haha
Numera har vi då såna där blomm stickers på sovrumsväggen, min fina vägg som det skulle sitta tavlor på..!
Aaaarggh!
Vi har inte ens samma bild av hur det ska se ut i "gästrummet/kontoret" som från början skulle bli en garderob & nu lutar åt att bli lite av varje.. =D
HJÄÄÄLP!
Hur ska jag lirka runt tankarna på honom eller iaf få honom att tänka på detajerna?! haha
Hur gör ni där hemma?
XOX

Kommentarer
Postat av: Björn

Jag trodde det rummet skulle bli mitt? :)))

2010-04-12 @ 14:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0