And the winner is...... Not us!

Ojojojoj trött i knoppen & trött i kroppen...
Lajbans var det igår! haha
Dåliga förlorare som vi är i mitt lag vill vi inte riktigt kännas vid att vi BARA kom fyra av typ 30 lag haha så hela morgonen när jag gått förbi "medaljen" har försökt blänga så mycket jag bara kan på den för att få den till att t.ex börja brinna eller kanske försvinna överhuvudtaget..
Tyvärr ligger inte riktigt de krafterna hos mig så jag fick gömma den bakom en kudde i soffan så länge..! =D

Sjukt kul hade vi i vilket fall som helst både på bowlingen & på VK´s efterfest där vi dansa så mycket att jag hade starka funderingar på att gå barfota hem med klackarna i handen!
Det GÖR faktiskt ont att springa runt i klackar efter 10 timmar!.. =)
Bilder kommer lite senare när jag hittat kabeln!
Vad gjorde ni för söndagsmys igår då?
xoxo


High Heel Sprint.. GOD NOOO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0