Uptown girl?

Nja det blir nog mest mitt-i-smeten för vår del ser det ut som för om bara 1 timme ska kontraktet skrivas på..
*jiiiiihh.. Nu får jag min sekelskifts lägenhet i stan men högt i tak, tre rum, stort kök & gigantiska fönster!.. =D
Sitter & bläddrar igenom allt från ELLE interior till IKEA katalogen, längtar tills vi får fixa & trixa lite & se hur det sakta förvandlas till det vi vill ha..
Vardagsrummet kommer nog bli lite NewYork goes Swedish *haha med ganska ljusa väggar, ruffiga mörka möbler & stora bilder på väggarna..
Klädkammarn (tredje rummet) är väl klart i huvudet på mig men det blir antagligen inte så..
Stackars D har inte mycket att säga till om.. hihi

tjingeling




Får knåda ihop någon skön mix så blir det säkert skit fräckt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0