Time?

Tid har förlöpt.
Dagar har gått.
Månen har vandrat sin väg genom vitt & svart & grått.
Jag har saknat ditt skratt, saknat ditt hår, jag har saknat att ringa ibland & berätta hur det går..
Det har tidvis gått bra, tidvis har skakandet lagt sig, ibland har jag vaknat på morgon & gjort det jag ska!
Men jag har saknat din hand, saknat din röst, ensamma dagar har jag saknat ditt huvud mot mitt bröst.
Somliga dar tar jag in vad jag hör, det går kvällar ibland när jag inte ens undrar vad du gör.
Ibland som förut, ibland har jag känt att jag duger.
Det har hänt att jag samlat ihop nog med kraft att gå ut.
Jag ser dig fortsätta nu med varsamma kliv.
Jag ser dina drömmar sakta lossna från mitt liv.
Jag har saknat en vän, jag har varit på krogar & barer, det har hänt att jag ljugit & sagt att jag måste gå hem!
Jag har saknat din röst, nu har du en ny.
Ännu okända nätter ruvar i väntan på att gry. . . 

Lasse - Tidvis

It´s time to change who ever you are..

Kommentarer
Postat av: Jiffie

Du kanske ska med på Lasse den 20 Nov också :P I´ll be there .. Biljetten sitter fint och väntar på kylskåpet

2009-09-30 @ 18:23:31
Postat av: Anonym

Du kanske ska med på Lasse den 20 Nov också :P I´ll be there .. Biljetten sitter fint och väntar på kylskåpet

2009-09-30 @ 18:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0