Ordinary People.

You don´t now what it´s like to live on the other side....

Vad är höst nu då?
Dax för en ny rivstart i uppförsbacke?
Har alltid haft för mig att hösten står för något nytt i livet, lite som ett nytt kapitel i en bra bok...
Lite förutsägbart, lite kämpigt ibland, lite förvånande men väldigt spännande!
Hur ska man bära sig åt då?
Kan man bara lägga ner det gamla & börja om från scratch?
Det är vad jag skulle vilja iaf men jag vet inte hur jag ska våga...
Ut med det gamla & in med lite ny gnista..

Saker blir uppenbarligen väldigt sällan som man tänkt sig, vissa vänder för det bättre andra bara störtar & det går fort som tusan ner igen..
Vad gör man?
Hur vågar man?
Jag brukar ju gilla sura äpplen, ni vet de där stora, blanka, gröna i grönsaksdisken..
Men första tuggan är alltid värst & hela ansiktet ser ut som ett ruttet russin en stund, tyvär finns den där känslan av just det ansiktet överallt nu..

I need to find my self with or without that rotten apple..
Plz..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0