Wooow.

Kom precis på att jag är fantastiskt handikappad när det kommer till datorer..  HAHA
Kan inte ens lägga in ett filmklipp på bloggen..!?
Hur gör jag? =/ *gaaah

En annan grej som är lite kul iaf för mig & D är att det tydligen är väldigt många som vill komma & kolla på vår coola lilla tvåa här ute på vischan..
Det var ett par igår & det kommer tydligen någon idag med! =)
Känns jätte kul men läskigt, de ska ju ändå gå runt här bland våra grejor & kolla på allt.. haha
Säg att jag är knäpp men det känns så!..
Det stora pluset i det hela är väl ändå att vi kanske slipper de dubbla hyrorna i december om det är någon som är intresserad av att flytta in här redan då, en månad för tidigt!..
Jeeeiii hoppas hoppas hoppas!

Ikväll är jag ledig så det blir nog lite god mat, en film & lite mys i soffan.. Sköönt! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0