Sweet Dreams.

Two days down, one to go..
Work Work!
Dum som man är satte vi i en film när jag kom hem, nu kan jag inte stänga av & se färdigt imorgon..
D somna för länge sen men Söta Shia LaBeouf, hunkiga Josh Duhamel & super sexiga Megan Fox vill inte att jag också ska somna!
Transformers 2 - Revenge of the Fallen vill inte ta slut & hur ska jag kunna slita mig?
Weeii where to begin? Mitt i skiten kanske..
Så är det iaf & nu vet alla som vill att jag är svag för just den här typen av filmer & dessutom önskar mig en Camaro eller en GMC topkick (fine, kan nöja mig med koenigsegg också om det är så.. hahaha) i julklapp.. =D

Ska skicka iväg en lite hälsning till DiscoKula(s)n också när jag ändå är inne..
Det man lovar är det bäst att man håller!
Hoppas du haft en bra kväll på Harry´s & lär du inte din "nya" sidekick allt du kan snart får du stå där själv i ditt lilla bås!.. hihihi

GodNatt Peeps.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0