Low Life, Sorry Ass.

Hur fan kan man gå ner & hämta en tvättstugenyckel, sen inte tvätta överhuvudtaget (det står tomt) & det dessutom redan är uppbokat!? (AV OSS...)
Ska bli skönt att flytta just nu faktiskt!
Men tack vare den där j*vla nyckeln är jag & D nu ovänner på köpet också & jag bärjar jobba om mindre än två timmar..
Tack så mycket din idiot!
Ska ju dessutom till GBG imorgon som jag sett fram emot länge nu men eftersom jag inte har kunnat tvätta kommer jag heller inte kunna göra annat än att gå på behandlingarna, inga kläder, ingen jacka!
*Gaaah blir tokig på sånna människor som bara har sig själv uppstoppat någonstans, blir fan inte bättre när jag dessutom ska träffa en likadan sådan människa på jobbet ikväll.. Blää
Me Me Meeeee!

Kommentarer
Postat av: Hilea

Förlåt att jag inte varit aktiv så mycke, men mår sådär sedan jag smällde och lastbilen brann upp...



Allt finns på min blogg...

2009-10-24 @ 22:08:12
URL: http://hileasoltun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0