*Gaaaah.

Känner att jag börjar varva ner lite efter kvällens ilska.. haha
Jo precis hemkommen föresten, eller nja nu överdrev jag kanske en liten smula, det var nog en 40min sen men vem räknar!? =D
Trodde jag skulle bli tokig ikväll men det har börjat lugna ner sig, kan dock inte släppa det riktigt än..
Vet inte men under hela min tid på Harry´s har det alltid varit sjuukt viktigt att vi slutat så tidigt det går & stänga om det är piss lite att göra etc. etc..
Men inte ikväll tydligen för ett STOORT sällskap ville se fotbollen som var slut lite efter elva, det är väl klart som fassen att de ska få göra det, vi sa aldrig någon stängningstid förutom att vi skulle stänga tidigare än ett med tank på att det endast var 6 pers i hela restaurangen & inte ens någon matgäst!
Inte nog med det, så bestod det här STOORA sällskapet utav 3 personer..
Sen när fan blev 3 människor ett stort sällskap, de dricker alla bara vars en öl & den ena har P-rabatt..
Skulle gissa att det bara precis är därför också som han blev så sur & ringde bossen för att klaga!
En öl kostar sina 50+ kr i verkliga världen...
Inte nog med det blev vi dessutom förutom blåsningen jag fick i telefon efter vår kära herres sammanbrott anklagade för att haft sönder diskmaskinen, hmm vet inte men den där maskinen går sönder en gång i veckan numera & vi hade inte ens rört den förutom när vi försökte sätta på den, vilket inte funka!
*Aaargh blir tokig snart..
Så nu hade vi iaf öppet till 01.00 ändå & fick dessutom diska varenda pinal vi använt ikväll för hand..
Vi kan väl säga att det inte riktigt är samma sak som att diska hemma trots att man haft 15 gäster på middag med 3-rätters!

Aja, längtar bara mer till GBG nu, tre dagars ledighet men ansiktsbehandling, aparatur & brassevax inbokat, det både märks & verkligen känns att man behöver komma från Norpan några dagar, andas & få lite perspektiv på tillvaron igen!
Kommer ha trevligt resesällskap i bilen men kommer sakna min lilla plutt här hemma..
Han kommer antagligen tycka det är döö skönt att man är borta ett par dar men va fan! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0