A good day turned crazy.

Vilken j*vla dag det blev igår..
Först satt vi i bilen de 3 timmarna det tar från Gbg, trodde jag skulle dö där ett tag också när S.E börjde närma sig mitträcket mer & mer, tydligen var hon trött men ville inte säga något för jag hade precis slumrat till i passagerarsätet! *wäääh det var lite läskigt så jag körde resten av vägen hem sen ändå.. =D
Kom hem precis lagom för en fika med H innan jobbet, jobbet som blev till en helvetes kväll dock en j*vligt kul sådan!
Första bokningen kom kl fem sen var det kört, fullt i hela puben & på båda barsidorna, där stod vi TVÅ servitriser & trodde vi skulle börja tjuta.. Hahahaha
Nu ligger jag här i soffan med en trött kropp, men jag överlevde, började aldrig gråta & jag är en h*lvetes bra dricks rikare! =P
I love a challenge..

Annars hann jag knappt komma hem igen innan de gamla bråken var igång, eller är..
Pengar handlar det om precis som det ofta gör, har ett söndergnällt hål i huvudet just nu, fattar inte hur ett problem kan bli så stort, när det från början egentligen inte ens finns något!?
Har jag någonsin begärt eller bett om något från dig?..
Hmm NOPE NEEEVER, men åandra sidan vet jag att jag aldrig kommer kunna göra det heller....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0