I get it.

En enda röra har det blivit med allt, flytt, förhållande, vänner..
Fuck it!
Tror jag krockade med deppväggen nyss.. PANG!
Var är glädjen? Var är glöden? Var är passionen?
Kom hem snart snälla...
Jag är en tänkare, det har jag alltid varit..
Musiken är på max & tankarna rinner över, det kanske är lite överfullt där inne!?
Vad fan ska man göra då?
Flyttkartongerna är nog de sämsta vännerna jag haft, får bara ångest när jag ser de, de står där i hög & glor på mig mitt i kaoset & hade jag varit lite knas hade de även sagt:
- När fan ska du ta tag i det här? Det ser ju ut som skit här inne!..
Kanske är det någon söt liten röst inom mig som i själva verket säger det, kanske det undermedvetna!?
Om det är det undermedvetna tycker jag inte alls om de, mycket som ska göras nu.. ;)
Packa, flytta, renovera, söka jobb, jobba, ta hand om mig själv & alla andra, lista ut vad jag vill med mitt liv etc. etc...
När slutade man vara ung? Jag är ju bara 21, 21 jävla år Hallå!!!
Gud jag låter som en riktig kärring.. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0