Home.

Det blev inget Ystad för mig den här helgen..
Inga vinterdäck & dåligt med cash, verkar inte som att det är mycket som ska gå åt mitt håll just nu! =/
Eller så har jag bara en otroligt deppig dag.. Who knows!?
D kom nyss hem iaf så vi får väl se om han har lust att göra något ikväll..
Internet är inte det mest samarbetsvilliga heller så jag blir automatiskt utloggan med jämna mellanrum!
Visst är livet bra fantastiskt ibland? haha

Nej usch nu hörde jag själv hur neg jag låter, ska dyka ner i ett grymt varmt bad, tända lite ljus, läsa en bok & komma upp därifrån som en ny människa!!..
Japp, det ska jag göra!
Hörs sen..

Kommentarer
Postat av: Filippa

Aah vad tråkigt :( Jag som hade sett fram emot detta! Men men :) När är det dags för inflyttning i den nya lägenheten? Puss!

2009-11-06 @ 17:59:04
URL: http://fillies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0