Diet? No Thanks!

Pga denna tidiga morgon hann jag inte få i mig någon frukost & har alltid fått höra att man ska ta seden dit man kommer..
Problemet är bara att L går på någon satans sopp- & kaffediet från Xtra Vaganza eller vad det heter!
Hmm ja man vill ju inte vara den som är den så jag tog en med blåbärssmak, det funkar i krig med christ, skulle aldrig ge upp min XL-kopp med varm choklad & mina goooda onyttiga ostmackor för den.. haha (Nej äter inte detta varje dag..!)

Diet or not?



Okej FIINE, jag ser väl också att shaken/soppan ser lite bättre ut på bild men shit chokladen ser smaskig ut.. ;D

Kommentarer
Postat av: Linda

Choklad ser inte dumt ut du.. fy fan vad sugen jag blev men jag får hålla mig till soppan :/

2009-11-04 @ 15:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0