Crazy things could happen.

Igår, söndag hade vi krogbowling i Norrköping..
Mycket mer behöver jag nog inte säga för dem som var där!... =D
Fantastiskt galen kväll med en hel del händelser, vissa man önskar att man kunde glömma, andra man önskar aldrig tog slut..
Saker man aldrig trodde man skulle få se dök upp mitt framför ögonen på mig, vissa saker sa jag okej till utan att blinka, (ni vet vem ni är), andra saker var man själv iblandad i...
Med andra ord hade vi helt enkelt årets fest så här långt!

Dagen till ära mår jag antagligen precis som jag förtjänar, tog ett bra tag innan jag våga åka in till stan & hämta bilen, så nu är ansiktet peelat, tvättat, rent & freesh , naglarna fixade & händerna lena som på en bäbis..
Det är inte klokt vad mycket man hinner med när man är bakis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0