04.18

John Blund din dåre, var är du?

If my life is my life how come I can´t controll it?
Det är nu sjunde natten jag sitter vaken & stirrar eller vad jag nu gör. . .
Kan inte sluta tänka..
Vad händer egentligen?
Var är tjejen som bestämde själv, följde sin egen väg, hade sina egna åsikter & gjorde det som känslorna styrde?
Kanske bara blir mer korkad av att låta tankarna styra min sömn men det finns så mycket som snart måste ut..
När jag vill skrika känns rösten bara hes, när jag säger något känns det som det kommer från någon annan..
Det här håller inte längre, måste ta tag i mig själv, skaka om så in i bomben & hoppas på att jag finns kvar där inne någonstans!

Tjingeling..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0