Sjukstuga..

Näsan rinner, ögonen sprutar, halsen är som sandpapper & huvudet dunkar..
Varför kan man inte bara få vara riktigt fantastiskt sjuk i några dagar & sen är det bara borta..?!

Never Mind, Göteborg har varit jätte mysigt & super skoj.. Kändes riktigt tråkigt att behöva åka hem & jag längtar redan tillbaka!
Barrundan i lördags var jätte roligt & det var länge sen jag träffa J & J också så det var alltid ett plus..
Fredagen var super mysigt, lite god mat, massa gott godis, film & guitarr hero..
Söndan var väl mest jobbig, både S & jag är ju sjuka nu så vi satt mest & hosta på varandra, sen var det ju dax att åka hem.. Tyvärr! =(

Är glad att det ändå inte tar mer än 3½ timme att köra, är inte så långt om man bara är två..
Kommer nog snart igen om jag får!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0