Yeees!

Ikväll vankas det jobb då chefen fått muskelinflammation..
Ska bli riktigt gött faktiskt då jag varit ledig lite mer än en vecka nu, skillnad om det är för en resa men nu har jag ändå bara knatat runt i samma stad!
Visserligen har vi fått mycket gjort här hemma & det mesta är ju klart nu, vilket det inte hade varit om jag hade jobbat men det ska ändå bli skönt att få dra in lite cash igen.. =D
Om fem minuter står S.E utanför min dörr & tydligen ska vi ner till stan en sväng, vet inte om jag hänger med som smakråd men jag tänkte att jag skulle lura till mig en kaffe där någonstans också! haha

See you later

Kommentarer
Postat av: Neha

Tyvärr har jag rätt liten lägenhet så jag har inte plats för att baka.



Ja, visst är de:D

De är bra med mig, hur är det själv?

2009-12-15 @ 13:32:12
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0