Shopping on a friday..

Dagen har gått i IKEAS tecken & vi spenderade ett par timmar där under eftermiddagen..
Bl.a inhandlades ytterligare en bokhylla, lampa till köket, vardagsrumsbord, gardiner & lite annat smått!
Andra gången den här veckan är fan inte illa.. =D haha
Men nu börjar jag faktiskt tröttna lite & väntar nog med att åka dit igen innan nästa lön!
Annars sprang E härifrån för en liten stund sen men fina nya naglar & jag själv har precis gjort klar en liten mini manikyr & pedikyr på mig själv.. Skööönt! =)
Ibland måste man ta hand om sig själv lite också men den här gången orkade jag bara med att lacka lite i grått.. haha Bilder dyker upp imorgon!

Nu väntar STOOORA godispåsen & underhållning i form av att D ska sätta upp gardiner i sovrummet.. haha
Hoppas han håller sig kvar på stegen nu då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0