Is it really cristmas?

Hmm julstämmningen var är du???
Känns verkligen inte som att det skulle vara julafton imorgon.. Whyy?
Kanske aldrig blir riktig jul utan familjen & vännerna hemma!..
Hur knäppt det än känns ska jag iaf starx springa ner på stan & shoppa julklappar tills jag svimmar eller iaf tills jag börjar jobba 14.30..
Streeess, streeeess!
Aaaah blommsterbud kommer jag tydligen också få idag, ringde en dam precis & frågade efter portkoden så de kommer in..
Hmm undrar vem det är ifrån men jag har mina aningar, från någon hemlig liten släkting i Skåne kanske!? =D
Hihi annars har jag en hemlig beundrare men det är väl knappast något jag skulle tippa på såhär precis vid jul haha..
GOOOD JUL alla fina människor i mitt liv!


Kommentarer
Postat av: Filippa

Tror också det är för du inte är hemma med oss!! God Jul gumman!

2009-12-23 @ 11:12:00
URL: http://fillies.blogg.se/
Postat av: mamma

Ingen julstämning infann sig här förrän Anna Anka i samarbete med Kalle infann sig. Vi saknar er som sjutton...........Jag tittar fortfarande på era julklappar och nu är det efter nyår.jag gissar att ni inte tänker komma hem i brådrasket........Vi tänker på er och längtar....



Mamma

2010-01-05 @ 00:16:23
Postat av: Anonym

du skulle bara veta..man vet alldrig vad som händer....

2010-01-24 @ 19:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0