00.38

John Blund vart fan är du?
D ligger här bredvid i soffan & snarkar, som väl redan 10 minuter in i filmen..
Så rolig är han på ett ungefär, men det har varit en mysig kväll med några timmars fika hos B & B, senare lite hemmagjord pizza, ett glas rött & film!
Fine det är fredag men i vanlig ordning skulle jag egentligen jobbat som alla andra fredagar, idag har jag dock fortfarande semester & tänkte ha det resten av helgen också..

Just nu kan jag iaf inte sova så sitter & slötittar mig igenom lite resemål inför hösten, kanske en vecka i New York lockar!?



Kommentarer
Postat av: Maja

Ah The big apple låter nice!

Hoppas du har en bra semester.

2009-08-15 @ 01:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0